Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Farmor 59 år / BG:s kärleksdikt :-D

Av Den där Sarah - 24 februari 2008 17:13


Jahapp, idag fyllde (varför heter det inte fölld?) farmor 59 och har varit där på kaffe o lite sånt of course. Grattisgrattis till henne ;)^^

Men IGÅR i melodifestivalen så var BG så jääävla underbar! Alltså innan hade han ju kärleksdikten, och nu denna sång! Han är grym. Kollar nästan bara på melodifestivalen för att se honom. Seriöst, jag GAPSKRATTADE när han sjöng Karina Berg. Och så är han ju rätt söt. :>




Björn Gustafssons kärleksdikt!



vad är kärlek?
när det bubblar i magen som kolsyrad dricka.
när du fnissar som en liten flicka.
när man känner nått man can't deny.
when the eagles fly over mountain high.
när all oro är som bortblåst och försvunnen.
när simba återvänder i lejonkungen.
när man bara drar replik för att slippa krångla.
min pappa är rik vill du hångla?
om man spärrar upp sina ögon
och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut.
det hör egentligen inte hit och höra det är bara en grej man kan göra.
när jag dansat med elin en sommarnatt lång.
vi satt på en parkbänk, jag var kär hon drack rom.
när elin sa att jag var den vackraste som finns.
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
våga styr som en kapen, våga fall som ett löv.
våga chansa och se hur det går.
vad är fegt, vad är mod what is love?
baby dont hurt me, dont hurt me no more.


Haha, well... over and out!

 
 
Toni

Toni

24 februari 2008 18:29

Tack för kommentarerna, jag ska försöka hålla det för mig själv eller så kanske jag spela ut min feminina sida lite mer;) Japp jag är ju finne, eller jag tillhör den andra generationen som snackar bra finska för att vara finsk i sverige men är totalt värdelös ur en finskt perspektiv;) Ha det gott

http://tonionline.wordpress.com

 
Werre

Werre

26 februari 2008 16:09

Björn Gustafsson rocks!! :)

http://www.monastir.webblogg.se

 
Andie

Andie

28 februari 2008 21:19

*fniss* den där dikten har jag blivit terrad med på jobbet av min arbetskompis. Men han gör ju den sååååå bra! :-D

http://www.andie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 22:01

   

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 21:47

  Min andra video.

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 21:12

   

Av Den där Sarah - 4 juli 2008 16:07

   

Av Den där Sarah - 13 juni 2008 13:38

   

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Blondin
 Brunett
 Rödhårig
 Annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards