Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Den där Sarah - 11 februari 2008 15:08


Jag hatar måndagar. Men idag gick det la ok. Men Sofiepluttis är sjuk. :-( Nu har väl jag smittat ner henne också! Först brorsan och sen Sofie. PUSS PÅ DIG SOFIE Å KRYA PÅ DIG! ;)


Tyskan gick ju okej, men det går ju inte att uttala orden. Så det är så.

 På religionen såg vi på "inte utan min dotter" - har läst lite av den  - men den är ju helt underbar. Filmen är bättre.

Sen hade jag finska prov... Var ett 100 poängs prov. Gissa vem som fyllde i kanske 15 ord? I senaste finska prov hade jag 18/97 poäng... Snacka om snyggt. Jag fattar ju för fan ingenting. Och sen geografi dårå 2 timmar. Löving it. Första timmen sökte jag fakta om Spanien till något projekt och andra timmen pratade jag hockey med Alice - utan att någon märkte nåt! Och sen hade vi fysik men jag smet till datasalen och printade ut en bild på Tappara när de vunnit guld 2003. Herregud så längesen det var... Och lite till lär vi ju vänta. Om två år vinner vi guld igen.
Ha de bäst.


Bilden jag printade ut, apsnygg:



Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Blondin
 Brunett
 Rödhårig
 Annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards