Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Vappen

Av Den där Sarah - 30 april 2008 15:00


(eller Valborg som det så vackert heter i Sverige).

Vad skönt att vara en dag ledig. Fast det är ju imorgon, idag är det bara en slöardag. Pratade med Maria i telefon tidigare, och hon berättade att vissa skolor i Sverige har ledigt idag också. Liksom, vadå avundsjuk på alla dom som va' lediga?!


Men, skolan var väl okej. Bättre och skönare än vanligt. Men jävlar, vad fysik och kemi är invecklat. :O Hade prov. Gick ok, för att inte läst något. Vi fick ut dem, och jag hade 6½. Helt okej, helt okej. Och andra timmen såg vi på Full frys. Jag råkade ha med den åt Dessi och så hotade vi Börje (kemiläraren) med att vi måste få se den, för annars... ;)

Hade btw vita byxor på idag, och dom blev smutsiga på en dag. Jag hatar vita kläder! :@



Ja, ungefär såna där byxor. Fast det där är ju inte jag. Sådär fula skor skulle jag aldrig sätta på mig, plus att jag brukar använda BH.


Och efter skolan vart jag med Sofie och shoppa. Skit, så mycket jag hittade (tyckte jag då, men nu när jag ser - så var det inte så mycket heller). Skor, byxor... eh, typ det var allt. Men en skjorta på Lindexmåste jag efter. *in love* En grå-vit sån där jättesnygg. Och så såg vi HAN med stort H, när vi kom ut från Lindex - vilket jag måste nämna här. :P


Sofie: si där e ******
Sarah: VAAR!?

****** går förbi oss

Sarah: *skriker* Pfff aahh uu

Sofie: Oj herregud!

Sarah: Va fan, man blir ju kåt me mindre.

Sofie: Va tänder du på!?




Underbara "Vänner"-gänget! ;) Personliga favoriten är Chandler och Pheobe. Fast alla äger ju.


Ikväll skall jag och Astrid ha Vänner-maraton, box 10. Och så ska vi vara uppe hela långa natten, såklart. Återuppleva gamla minnen. På vårt eget lilla vis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 22:01

   

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 21:47

  Min andra video.

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 21:12

   

Av Den där Sarah - 4 juli 2008 16:07

   

Av Den där Sarah - 13 juni 2008 13:38

   

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Blondin
 Brunett
 Rödhårig
 Annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards