Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

Fyll-i-grej.

Av Den där Sarah - 13 januari 2008 15:13

DIG:
1. hur lång är du? – 173,5
2. vad vill du bli när du bli stor? – jag vet inte
3. känns det viktigt för dig? - ja
4. har du långt hår? – njä mellan
5. vilken hårfärg har du? – mörkbrunt
6. sminkar du dig? – ja
7. har du haft sex senaste månaden? – nååpe
9. vad har du för färg på dina underkläder just nu? – vita

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? – näe
2. vem är bäst, mamma eller pappa? – ...
3. hur många syskon har du? – en halvbror
4. vad är det senaste du sa till din mamma? – gör det själv
5. vilken mat lagade din pappa senast? - pizza
6. hur många ställen har du bott på? – 6
7. vem i din familj stör du dig mest på? – mig själv
8. vilken familjemedlem är snällast? – JAG :D
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? – idag
10. hur gammal är din mamma? – 37

KOMPISAR:
1. när var du senast med nån kompis? - i fredags
2. vem sov du hos senast av dina kompisar? – astrid
3. har du kysst nån kompis? – ja
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? – ja
5. vem har du varit kompis med längst? – astrid
6. vem känner dig bäst? – jag
7. längsta tid du varit osams med en kompis? – 3v
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nej
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? – JA!

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - mjukisbyxor o en tunika - apfult
2. har du bytt om idag? - ja, en gång
3. favorittröja? -en tunika från lindex
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? – kallingar & jeans
5. har du gett bort kläder nån gång? – japp
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? – massor av gånger
7. har du handlat kläder genom internet? - joooodu
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? - haha nej, behövs inte
9. fulaste plagget andra könet kan ha? – för korta eller tajta tröjor
10. vad använder du för skor? – adidas

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? – minsann
2. vågar du klä dig annorlunda? – ja, men vill inte
3. vågar du vara dig själv? – ja!
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? – ja, why not?
5. vågar du fisa inför din pojk/flickvän? – har ingen
6. vågar du pierca dej? – ja, men får inte
7. vågar du dig på utmaningar? – ibland
8. vågar du ha sex på offentlig plats? – mja... vet inte
9. vågar du vara omogen? – hmm... jag vågar, och är - men vill inte va'
10. vågar du äta småkryp? – nej för faan

DOM:
1. vet du vem FATO är? – nix
2. när tuggade du tuggummi senast? – i fredags
3. när var du på semester senast? – i augusti, t kroatien
4. vilken färg är det på din tandborste? – röd
5. är ditt hår tråkigt? – nja sådär
6. vad har du för påslakan just nu? – brunt med lamm på :D
7. när såg någon dig naken senast? - hahah jag minns inte
8. hur ofta duschar du? – varje dag
9. gillar du BUBBEL ROLLER? - vad är det?
10. när ska du gå och lägga dig? – när jag är sömnig?

 
 
M2rru (FL)

M2rru (FL)

14 januari 2008 17:46

Jag har blivit utmanad av Filippa (FL), såg att du också har en blogg, tänkte skicka den vidare. Du hittar utmaningen här.

http://colliekompisarna.bloggagratis.se/

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annapanna igen

15 januari 2008 14:16

Jag vill oxå fylla i ;-)


DIG:

1. hur lång är du? – 164,5 (men jag säger 165)

2. vad vill du bli när du bli stor? – Jag vet inte!? ;-)

3. känns det viktigt för dig? - Vilket? Ja ibland, nej ibland :-?

4. har du långt hår? – nej, men jobbar på't

5. vilken hårfärg har du? – brunrött

6. sminkar du dig? – nästan aldrig

7. har du haft sex senaste månaden? – Hmm, vet inte. Jo, kanske...

9. vad har du för färg på dina underkläder just nu? – vita


FAMILJEN:

1. bor dina föräldrar ihop? – Jepp

2. vem är bäst, mamma eller pappa? – Det är bra på olika saker, men just nu är pappa bäst

3. hur många syskon har du? – en lillebror

4. vad är det senaste du sa till din mamma? – Vi hörs då!

5. vilken mat lagade din pappa senast? - Raggmunk!!

6. hur många ställen har du bott på? – Oh herregud! *tänker*.... 17 tror jag :-o


7. vem i din familj stör du dig mest på? – mamma ibland, mej själv ibland, min man ibland, sönerna ibland ;-)

8. vilken familjemedlem är snällast? – Jag, såklart ;-) Nä, min man är himla snäll faktiskt

9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? – Det är länge sen bara vi hittade på något. Men vi träffades innan nyår precis

10. hur gammal är din mamma? – 58


KOMPISAR:

1. när var du senast med nån kompis? - Min man är ju min bästis, och honom är jag med varje dag ;-) Men jag käkade lunch med en go jobbarkompis i fredags, gills det!?

2. vem sov du hos senast av dina kompisar? – Minns ej

3. har du kysst nån kompis? - Njae, pussat iaf

4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? – Ja

5. vem har du varit kompis med längst? – Annika

6. vem känner dig bäst? – Jag själv

7. längsta tid du varit osams med en kompis? – Vet inte

8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nej, bättre o inte säga nåt

9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? – Nej


KLÄDER:

1. vad har du på dig idag? - Svarta brallor, svart linne, och en beige hålmönstrad tunika över.

2. har du bytt om idag? - Ja, efter min morgonpromenad ;-)

3. favorittröja? - Har köpt ett gäng tunikor som jag håller på att slita sönder ;-)

4. sexigaste klädesplagget på andra könet? – Beror på vem som har kläderna ;-) Men nåt kortärmat och byxor som sitter snyggt

5. har du gett bort kläder nån gång? – Oh yes

6. har du ångrat ett klädköp nån gång? – Skojar du?! Det händer alltför ofta

7. har du handlat kläder genom internet? - Jajamen

8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nä, för vem skulle jag göra det? *korkad*?

9. fulaste plagget andra könet kan ha? – Klänning :-D

10. vad använder du för skor? – Sköna


VÅGAR DU:

1. vågar du skrika åt dina föräldrar? – Absolut

2. vågar du klä dig annorlunda? – Ja

3. vågar du vara dig själv? – Ja!

4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? – Ja, men trivs inte i det... föredrar baddräkt *tantvarning* ?

5. vågar du fisa inför din pojk/flickvän? – Såklart :-D

6. vågar du pierca dej? – Njae, varken vill eller "vågar". Gillar inte nålar alls

7. vågar du dig på utmaningar? – I lagom dos, ja

8. vågar du ha sex på offentlig plats? – Vågar ja, men känner inget behov av det ;-)

9. vågar du vara omogen? – Ja, det är jag oxå emellanåt

10. vågar du äta småkryp? – Never ever


DOM:

1. vet du vem FATO är? – ?? Que

2. när tuggade du tuggummi senast? – I söndags tror jag

3. när var du på semester senast? – I somras, juli har jag för mej..

4. vilken färg är det på din tandborste? – Vit, grå o rosa

5. är ditt hår tråkigt? – För det mesta, idag är det relativt okej

6. vad har du för påslakan just nu? – rött och vitt med hjärtan på

7. när såg någon dig naken senast? - I morse

8. hur ofta duschar du? – Vid behov ;-)

9. gillar du BUBBEL ROLLER? - Vet inte vad det är.

10. när ska du gå och lägga dig? – Innan jag somnar i soffan :-?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 22:01

   

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 21:47

  Min andra video.

Av Den där Sarah - 31 juli 2008 21:12

   

Av Den där Sarah - 4 juli 2008 16:07

   

Av Den där Sarah - 13 juni 2008 13:38

   

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Blondin
 Brunett
 Rödhårig
 Annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards