Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Den där Sarah - 18 januari 2008 19:11

Idag är jag ännu sjuk: mår illa. Fast börjat må bättre nu. Orka prata om det?

Nej, för igår var det SVERIGE:s första handbolls match i handbolls-EM. Och självklart vann "ni". Slovakien och Frankrike kvar att slå, hoppas Sverige gör en toppenturnering och tar medalj! Osannolikt, men det vore asballt! :-D

 Tummen upp för Jonas Källman och Kim Andersson, hatten av för Tomas Svensson. :-) 

Och imorgon skall jag på hockey! Tappara möter HIFK i Helsingfors, jag och Alice har planerat som dårar! Vi skall vara där typ 4 h i förväg för att få autografer. Desperata? - Aningen.

Ikväll kommer det Let's Dance. Tycker det är lite irriterande när det är många par, men jag hejar, precis som i fjol på Daniel Da Silva, vem hans partner än skulle vara, men förra året borde han och Erica Johansson (om hon hette så) vunnit. Inte Martin. *surar* Tobbe var ju t.o.m bättre, AM I RIGHT OR WHAT??


 

(da Silva och hans "partner" Linda)...


Dagens "ros" går till Annapanna by the way, för att hon är världens bästa! ;)<3


Ha det gött och lova att hålla tummarna för Tappara imorgon (och mig och Alice, så vi får träffa alla spelaren)

Pok, bless you all.

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Blondin
 Brunett
 Rödhårig
 Annan färg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards